Większa motywacja dzięki social media

mierzenie treningu
07 Sty

Brakuje Ci często motywacji? Internet może okazać się właściwym narzedziem gdy dopadnie nas rutyna. Dzielenie się swoimi przyszłymi celami lub osiągnięciami to doskonała mobilizacja. Człowiek ma tendencję do porównywania się do innych. Media społecznościowe to doskonałe miejsce do tego.

Publikuj zdjęcia „przed” oraz „po”. Co mamy przez to rozumieć? Warto publikować nasze zdjęcia nasze zdjęcia gdy mieliśmy te kilka kilogramów więcej oraz te, na których wyglądamy już lepiej. Można

także dodawać zdjęcia gdy wychodzimy na trening oraz zaraz po treningu.
Wiele badań pokazuje, że dzielenie się naszymi wzlotami i upadkami w mediach społecznościowych może pomóc nam zgubić zbędne kilogramy. Te internetowe grupy wsparcia są doskonałym motywatorem oraz pomagają nam przezwyciężyć wiele trudności.

kobieta ćwiczy

Masz plan treningowy, cel, który chcesz osiągnąć, a może tempo jakim chcesz przebiec pewien dystans? Opublikuj to.
Publikuj wyzwania.
Masz jakieś ciekawe wyzwania na 30 dni lub tydzień? A może na cały rok? Opublikuj to, a może skorzystasz nie tylko Ty, ale i Twoi znajomi i pozostali czytelnicy.
Publikuj posty nawet w trakcie treningu. Tutaj są różne opinie, jest wielu przeciwników tego zabiegu, jednak niektórym to pomaga. Inni będą Cię mogli w ten sposób dopingować, a zamieszczenie postu to dosłownie chwila.
Niedługo również napsizemy post o aplikacjach przydatnych podczas treningów, więc wróć do nas już niedługo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *