Wskazówki, które pomogą utrzymać Ci wagę

śliczny brzuch
30 Paź

5 kluczowych nawyków, dzięki którym utrzymasz utraconą wagę.

Utrata wagi nie jest łatwym zadaniem, ale utrzymanie jej często przedstawia nowy zestaw zadań i to o wiele trudniejszych niż dotychczas, którym nie każdy podoła i skutkiem będzie odzyskanie wagi. Badania wykazały, że od 80 do 95 procent osób odzyskuje utratę masy ciała, często osiągając więcej niż w momencie ich rozpoczęcia (Tremblay, 2013). Kluczem do podtrzymania wagi jest przyjmowanie zdrowych nawyków stylu życia, które są powtarzane każdego dnia. Utrzymanie wagi na odpowiednim poziomie wymaga wysiłku i zaangażowania, poprzez zmiany nawyków żywieniowych, ćwiczeń i stanu umysłu. Te pięć wskazówek pomogą Ci utrzymać i kontynuować nowe wyzwania, które poprawią Twoje zdrowie i kondycję.

Wskazówka nr 1: Przestań ograniczać kalorie

Utrata wagi poprzez dietę z bardzo niską ilością kalorii może spowodować spustoszenie w metabolizmie, prowadzące do przewlekłego zmęczenia, zahamowania czynności immunologicznych i tarczycy oraz choroby nadnerczy. Jeśli jesz

mniej i ćwiczy więcej, aby schudnąć, organizm odpowiada, zwiększając apetyt i obniżając stopniowo tempo przemiany materii, co utrudnia utratę wagi. W celu utrzymania utraty wagi, musisz nauczyć się jeść pełne, zbilansowane posiłki składające się z białek chudych, zdrowych tłuszczów oraz wielu owoców i warzyw.

Porada nr 2: Sprawdzanie wyników i nagradzanie się za osiągnięte wyniki

Utrzymanie utraty wagi można osiągnąć poprzez ustanowienie rutyny zdrowych nawyków, które stają się częścią nowego stylu życia. Z upływem czasu, kiedy Twoje zdrowie i kondycja wciąż się poprawiają, ważne jest, aby docenić Twój postęp i nadal nagradzać otrzymywane coraz lepsze wyniki wyniki. Ustaw cele tygodniowe i miesięczne i daj sobie nagrodę, gdy je osiągniesz. Czy ukończyłeś wszystkie treningi, które zaplanowałeś? Czy może widzisz już jak Twoje mięśnie brzucha stają się coraz wyraźniejsze? Jeśli tak to nie czekaj z nagrodą, która dodatkowo Cię zmotywuje.

Porada nr 3: Nie marnuj pieniędzy na niepotrzebne, kupowane posiłki i suplementy

Musisz teraz przemyśleć swoje priorytety związane z odżywianiem i tym co kupujesz. Sprawdź z jakich kupowanych posiłów czy suplementów możesz już zrezygnować. Poświęć czas na analizowanie harmonogramu przez cały tydzień, a także ustal harmonogram śniadania, lunchu i kolacji. Zobowiązuj się gotować własne posiłki, aby kontrolować rozmiary i składniki porcji i trzymać się posiłków w tym samym czasie każdego dnia.

Porada nr 4: Śpij odpowiednio
Badań przeprowadzono już wiele na ten temat. Zbyt krótki jak i zbyt długi sen może pomagać otyłości. Dla człowieka dorosłego optymalna, średnia długość to 7 godzin. Długość snu to jednak nie wszystko, ważna jest również jego jakość. Nie przesiadujmy długo przed telewizorem przed snem, a pokój przewietrzmy.

Porada nr 5: Pozostań aktywnym

Wreszcie, jeśli chcesz zachować utratę masy ciała, musisz pozostać aktywnym i odpowiedzialnym za kontynuowanie życia zdrowego. Tylko dlatego, że osiągnąłeś cel nie oznacza, że ​​możesz cofnąć się do starych nawyków. Podziel się swoją historią sukcesu i wskazówkami np. w komentarzach.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *